سایت رسمی عباس رزمی

سایت رسمی عباس رزمی

با سلام عرض ادب خیلی ممنونم که به وبسایت من سر زدید امیدوارم که از مطالب خوشتون بیاد و ممنون میشم که با نظرات گرمتون مارا یاری کنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یاس(یاسر بختیاری)

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ
عکس های یاس (یاسر بختیاری)یاس

یاس
اطلاعات هنرمند
نام اصلی یاسر بختیاری
نام مستعار یاس
تولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ تهران
اصل/ملیت Flag of Iran ایرانی
سبک‌ها رپ فارسی
فعالیت(ها) ترانه‌سرا و خواننده
مدت فعالیت ۱۳۸۲ - تاکنون
نقش‌های
مرتبط
هیچکس، رضا صادقی، مجید غفوری، سارا نائینی، شهرام شعرباف
وب‌گاه www.YAStunes.com www.YASfans.com

یاسر بختیاری که با نام هنری «یاس» (متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران) خواننده رپ فارسی است. و از چهره‌های موفق موسیقی رپ فارسی به شمار می‌رود.مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی کاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره است. یاس نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت.[۲] اولین ترانهٔ وی که به طور قانونی در ایران منتشر شدیادت نره نام داشت که را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار نموده‌است و تجربهٔ شرکت در نشستی موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌است.


سال‌های نخست

یاس زمانی که ۱۶ ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک را آورد. یاس که از ۱۸ سالگی به دنبال مرگ پدرش مجبور به پذیرش مسئولیت خانواده خود شد، با بدهی‌هایی که پدرش برجا گذاشته بود با مشکلات اقتصادی مواجه شددر نتیجه تحصیلات دانشگاهی را ترک و شروع به کار کرد. در همین دوره یاس شروع به نوشتن شعرهایی کرد که بعداً به موسیقی تبدیل کرد. پس از زلزله بم در ایران، یاس ترانه‌ای تحت عنوان «بَم» را خواند و منتشر کرد که آغاز حرفه خوانندگی او محسوب می‌شود.

یاس بعداً برای انتشار آهنگ‌های خود در ایران به دنبال مجوز رفت که پس از مدتی بیش از دو سال، تنها برای ۶ آهنگ از ۱۰ آهنگ او، مجوز صادر شد.

توسعه رپ فارسی

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا همانند لس آنجلس، واشینگتن، لاس وگاس، نیویورک، دیترویت و شیکاگو برگزار نموده‌است و همچنین به عنوان نماینده‌ای از موسیقی رپ فارسی تجربه اجرا و شرکت در نشست‌های موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ آمریکا از جمله دانشگاه میشیگان و دانشگاه نیویورک را داشته‌است. همچنین از یاس جهت شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «جامعه آسیا» دعوت شد و وی چند ترانه را در این کنفرانس که در منهتن در جریان بود، اجرا نمود. او همچنین اجراهایی در دبی و لندن داشته‌است.

یاس همچنین در اردیبهشت ۱۳۸۷ از سخنرانان و میهمانان بخش ویژه همایش ملی آسیب‌شناسی مسائل جوانان در دانشگاه شیراز بود. در این همایش مباحثی پیرامون رپ و آسیب‌های رپ جهانی مطرح شد، و یاس در سخنانی گفت «روایت وی از رپ فارسی نه تنها یکی از آسیب‌های اجتماعی نیست بلکه با کمی دقت و بلند نظری می‌تواند به عنوان یه سبک از موسیقی در ایران بسیار مفید باشد.»

بازیگری

یاس در آخرین فیلم بلند برنا کازرانی بنام «رعد یک داستان زنانه» به ایفای نقش پرداخته‌است و خوانندگی رپ تیتراژ پایانی فیلم را نیز بر عهده داشته‌است.او به عنوان نماینده‌ای از خوانندگان رپ فارسی در فیلم مستند «Rock On» حاضر شد. این فیلم مستند که به صورت تخصصی به موسیقی راک در ایران می‌پردازد، به تهیه کنندگی شهیار کبیری ساخته شده‌است.

آلبوم ها

  • خیابونی‌ها
  • چه روزهای سختی رفت

تک ترانه‌ها

نام ترانه ترانه سرا آهنگ ساز خواننده مشترک تاریخ انتشار
تمومش کن یاس نیما علامه - فروردین ۱۳۸۷
درد و دل یاس نیما علامه - اردیبهشت ۱۳۸۷
سخته یاس نیما علامه نیما علامه اردیبهشت ۱۳۸۷
درکم کن یاس نیما علامه - مرداد ۱۳۸۷
با من باش یاس سعید شمس - مرداد ۱۳۸۸
دلت دریاست یاس سعید شمس - مهر ۱۳۸۸
پیاده میشم یاس سعید شمس - آبان ۱۳۸۸
نیستی یاس پزمان نیکو آمین اسفند ۱۳۸۸
به خاطر من یاس سعید شمس - آبان ۱۳۸۹

نظرات  (۱)

با توجه به اینکه اولویت و حساسیت اصلی رژیم ایران به گسترش مذهب شیعه در جهان است خواندن این متن میتواند اثربخش باشد

رژیم سرکوبگر اسلامی ایران به جهان آموخت که 

شیعه یعنی عزا 

شیعه یعنی جفا

شیعه یعنی ریا

 

شیعه یعنی اسارت

شیعه یعنی قباحت

شیعه یعنی قساوت

 

شیعه یعنی شوربختی

شیعه یعنی بدبختی

شیعه یعنی سرسختی

 

شیعه یعنی بردگی

شیعه یعنی تاختگی

شیعه یعنی ساختگی

 

شیعه یعنی تقصیر

شیعه یعنی تحقیر

شیعه یعنی تحجیر

 

شیعه یعنی ذلت

شیعه یعنی سرقت

شیعه یعنی تهمت

 

شیعه یعنی پلیدی

شیعه یعنی خرافی

شیعه یعنی سیاهی

 

شیعه یعنی اجبار

شیعه یعنی زندان

شیعه یعنی اعدام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی